pondelok 29. júla 2013

Keď slniečko nestačí



Veľa ľudí má problém s opaľovaním. Buď je prekážkou alergia na slnko, príliš biela pokožka, migrény, málo času, zlá pigmentácia kože... jednoducho, vždy sa niečo nájde. A v letných mesiacoch, keď svoje telo viac odhaľujeme ako zahaľujeme, nechce nikto vyzerať ako majiteľ vápenky. Preto si musíme pomôcť ako vieme. 

Pán Boh zaplať ľuďom, ktorí vymysleli samoopaľovacie krémy a spreje. Čo by sme bez nich my, bledé tváre robili? 

A veľká vďaka je aj odo mňa. Toto leto som sa rozhodla netýrať sa niekoľkohodinovým, dennodenným opaľovaním, z ktorého moja koža stmavne o pol odtieňa a koniec... som opálená, no zato migréna sa jaší jedna radosť. Tak som sa rozhodla a konala! Zaobstarala som si samoopaľovacie mlieko a slneniu nechávam voľný priebeh. A tu je môj zázrak:

Helios Herb: Samoopaľovacie mlieko
Výrobca píše: Samoopaľovacie mlieko Helios Herb umožňuje získať opálený vzhľad pokožky po celý rok i bez slnka. Aloe Vera a D-panthenol pokožku osviežujú a podporujú jej regeneráciu. Vhodné pre všetky typy pleti.
Množstvo: 250 ml
Doba exspirácie: 6 mesiacov
Cena: do 3 €
Kde som to zohnala: drogéria Teta

Samoopaľovacie mlieko používam už mesiac a moje pocity sú zmiešané. Tak poďme na to postupne. 
Čo sa týka balenia, je klasické ako u väčšiny telových mliek. Moje balenie má 250 ml, no predáva sa aj balenie 400 ml. Na výrobku je uvedený aj návod na použitie, čo môže byť pre začiatočníkov v samoopaľovaní veľkou výhodou. 

Mlieko rovnomerne naneste na pokožku. Ku zhnednutiu dôjde už po niekoľkých hodinách (podľa typu pokožky). Pravidelne opakujte, pokiaľ nedocielite požadovaný odtieň.  Po každom použití si dôkladne umyte ruky. Chráňte vlasy a oči. Nanášajte každý deň, potom 1-2x za týždeň podľa potreby. Ak dôjde k podráždeniu pokožky, prestaňte používať.

Čo ma na výrobku prekvapilo, bola veľmi riedka konzistencia mlieka. No aj po väčšom množstve sa krásne vpíja a nezostane vám na pokožke mastný film. Mlieko má bielu farbu. Parfumácia je jemná, sladkastá a vôňou typická pre všetky samoopaľovacie výrobky. Ak ste nejaký v živote už mali, tak určite viete o čom hovorím. Pri nanášaní mi vôňa nevadí, no na druhý deň mi je nepríjemná. 


Áno, v návode píšu, že sa treba ROVNOMERNE natrieť! Samozrejme, nie vždy sa to podarí. Preto si treba dať pri natieraní načas a byť precízny. Výsledok je potom oveľa lepší, ako keď by ste si to na seba len ,,napatlali“ ako obyčajné telové mlieko. A skutočne si umyte potom ruky... ja som bola na druhý deň veľmi prekvapená, keď som videla svoje dlane...

So samotným výsledkom som bola spočiatku spokojná. Pokožka bola tmavšia a pôsobila prirodzene. No po dlhšom používaní dostala žltkastý nádych, čo je jednou veľkou nevýhodou všeobecne samoopaľovacích výrobkov. Preto treba prestať a skutočne sa natierať už len 1.2x do týždňa. Odporúčam však používať v medziobdobí iný hydratačný telový výrobok. Mne sa pokožka vysušila a začali si mi na nej robiť malé šupinky, ktoré po sebe zanechali bledé fliačky mojej vlastnej kože a to skutočne nevyzeralo pekne. Nebola to alergická reakcia, proste mám suchú pokožku tela. Za nevýhodu považujem aj to, že sa zachytáva v ohyboch kože, zalieza do vrások a na póroch necháva hnedé bodky. A som si istá, že to nie je zlým nanášaním. Mlieko si skutočne roztieram po CELOM tele a ROVNOMERNE a aj napriek tomu sa to deje. Samozrejme, možno je to aj typom mojej pokožky. 

Čo sa mi však na výrobku veľmi páči je, že po umytí tela nesteká a stále drží. Taktiež som nenašla žiadne hnedé či žlté fľaky na uteráku, oblečení alebo posteľnej bielizni. 

V konečnom dôsledku teda musím povedať, že svoj účel splnil. Na také to mierne ,,bronzovo“ na tele bohato stačí. Samozrejme, že na opálenejších častiach tela vyzerá prirodzenejšie. Aj keď po žltnutí kože ho treba odložiť na poličku a skutočne ho stačí vytiahnuť len raz za týždeň.

Keď ho úplne miniem, znova si ho nekúpim. Nie však z toho dôvodu, že by som s ním nebola spokojná, ale skúsim vyskúšať aj nejaké iné samoopaľovacie výrobky. Každopádne by som ho za seba odporučila, lebo si pamätám, že som mala už oveľa horšie samoopaľovacie mlieka, ktoré boli skutočná katastrofa. 

Zaujímalo by ma, aký máte vzťah k samoopaľovacím výrobkom vy, poprípade, ktorý by ste mi odporučili? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára