pondelok 22. júla 2013

Vôňa za horúca



Ak patríte k ľuďom, ktorí musia mať nejaký sprej, voňavku, parfum alebo deodorant vždy hodený v kabelke, tak vás vítam v klube. 
Aj keď je vonku 35° v tieni a vzduch sa ani nehne, potrebujem zo seba cítiť vôňu, ktorú práve neprodukuje moje telo. Samozrejme pri splnení si tejto potreby nemyslím len na seba. Keďže viem, že sa cez deň pohybujem medzi ľuďmi a cestujem v hromadných dopravných prostriedkoch, som si vedomá toho, že vôňa, ktorá lahodí mojim čuchovým bunkám, môže byť iným nepríjemná. Preto som odložila všetky parfumy, ktoré som používala v zime a na jar a do popredia poličky som vysunula niečo sviežejšie. Telové spreje sú podľa mňa na toto ročné obdobie ideálne. Ich vôňa býva často ovocná, jemná a nenútená. No jemná vôňa, ktorá pôsobí v sparných dňoch ako výhoda, sa môže ľahko zmeniť na otravu. Keďže je to len telový sprej, výdrž vône rýchlo prchá a pre to sa treba niekoľkokrát za deň presprejovať. Ja to však za nevýhodu nepokladám. Od telového spreju to jednoducho očakávam. 
Zo svojich odskúšaných telových sprejov som vybrala tri, ktoré sú podľa mňa na leto vhodné a mám s nimi už čo-to odžité. 


Oriflame: Nature secrets whit mint & raspberry
Výrobca píše: Jemne parfumovaný sprej na telo. Nasprejujte na celé telo.   
Množstvo: 150 ml  
Doba exspirácie: 12 mesiacov  
Cena: netuším, bol to darček  
Kde som to zohnala: Oriflame katalóg


Prvý dojem z telového spreja bol pozitívny. Hneď ako sa mi dostal do ruky, bola moja rekcia ,,Jééééj, mäta a malina!“, no keď som sa dostala k samotnej vôni, tak som sa zarazila. Vlastne do dnešného dňa si neviem ujasniť svoj postoj k tomuto výrobku, čo sa týka parfumácie. Malinu cítim, sviežosť mäty cítim= vôňa je príjemná. Malinu cítim, sviežosť mäty cítim= detská zubná pasta... Ja naozaj neviem, či chcem voňať ako zubná pasta. Tá samotná vôňa je vážne príjemná ALE keby mi nepripomínala to, čo mi pripomína, bolo by to ideálne. Sprej na tele vydrží zhruba dve-tri hodiny, potom sa treba znova nasprejovať. 
Balenie klasické, ako u telových sprejov býva zvykom. Samotný sprej (vodička vo vnútri) má jemne ružovkastú farbu. Balenie je umelohmotné. Sprej (hlavička) sa dá od fľaštičky odmontovať a v tom vidím jeho ďalšie využitie. Napríklad ako nádobka na termálnu vodu na pleť alebo čistič na štetce alebo...
Proti tomuto telovému spreju v podstate nič nemám, len som stále v rozpakoch, či by som si ho kúpila kvôli tej vôni. 


AVON: Naturals body spray strawberry & guava
Výrobca píše: Telový sprej s jahodou a guajavou. Jemne prevonia vašu pokožku sviežou arómou jahody a guajavi. Nastriekajte 2-3 krát na pokožku tela, pričom sa vyhnite oblasti tváre.
Množstvo: 125 ml
Doba exspirácie: 12 mesiacov

Cena: 3,00 €
Kde som to zohnala: AVON katalóg
 
 


Neviem ako je to možné, ale ja z toho vážne jahodu absolútne necítim. Predpokladám teda, že to, čo v tom cítim ja, je tá guajava, ktorá mi mimochodom absolútne nevonia. Toto ovocie nepoznám a teda ani neviem, ako by malo voňať a či to je naozaj vôňa zodpovedajúca guajavi. Neviem či je toto chyba len môjho nosa, no ľudia v mojom okolí tvrdia, že jahodu cítia. Neviem... ja k nim teda určite nepatrím. Výdrž je taktiež asi 2-3 hodiny. Sprej je číry a vrchnáčik sa dá tiež odskrutkovať. Balenie je umelohmotné a o čosi väčšie ako predchádzajúci telový sprej, preto sa nedá zobrať do každej kabelky. 
Mne osobne táto vôňa nevonia, aj keď som trištvrte balenia už vypotrebovala. Guajava pravdepodobne nebude moje obľúbené ovocie.   


AVON: Naturals fragrance juicy watermelon
Výrobca píše: Osviežujúci telový sprej s melónom. Nastriekajte podľa potreby na pokožku tela, pričom sa vyhnite oblasti tváre.  
Množstvo: 100 ml  
Doba exspirácie: 12 mesiacov  
Cena: 1,50 € (akcia v katalógu)  
Kde som to zohnala: AVON katalóg


Niečo tak úžasné som už veľmi dlho nečuchala! To je úplný, nefalšovaný červený melón. No skôr ako ozajstné ovocie mi parfumáciou pripomína také tie veľké zelené žuvačky, ktoré majú tvar melóna. No tá vôňa je neskutočná! Normálne sa mi zbiehajú slinky vždy, keď sa nasprejujem. Nevýhodou tohto spreja však je jeho výdrž. Povedala by som, že to nie je ani hodina. Čo je v skutku smutná informácia. Ak by som skutočne chcela voňať ako melón, musela by som sa sprejovať každých 20 minút- čo je pre mňa nereálne. No tá neskutočne žuvačkovo-cukríková vôňa mi stojí za to, voňať asi tak len 15 sekúnd po nasprejovaní. 
Balenie spreju je skladné. Taktiež má skrutkovací patent na uzávere a samotný sprej je číry. Obal telového spreju je z umelej hmoty. 
Čo som však odpozorovala pri všetkých týchto telových sprejov je, že pokožka tela po nich zostane horká. Preto ak sa náhodou dostane sprej aj na ruky, treba si ich pred jedením (napríklad jablka) umyť.



Môj TYP: Ak je vám parfumácia telových sprejov stále príliš silná a aromatická, ako napríklad mne vôňa telového spreju od AVONu s vôňou granátového jablka, stačí do spreju priliať trochu vody a parfumácia je hneď jemnejšia. Vôňa sa tým nijako nepokazí a sprej sa dá naďalej plnohodnotne používať. 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára